Artyści

Ciąg przypadkowych zdarzeń, spotkań i rozstań, doprowadził w 2008 roku do powstania Ambasadores - energetycznego tworu, hybrydy o czterech głowach, mówiącej to samo, w czterech różnych, muzycznych językach. Pomysł założenia funk-rockowej kapeli powstał w głowach Tomka Bartnika oraz Bartka Stawińskiego i niemal od razu wszedł w fazę realizacji.

Za kupą garnków i talerzy, której obsługa znana jest tylko nielicznym, zasiadł Tomasz 'Feszu' Bartnik, po bas sięgnął Tomasz Płóciennik, udzielający się również na scenie klubowej, jako DjCollege, natomiast mikrofon przypadł, debiutującemu w tej roli, Bartkowi.

Hania Stach jest absolwentką Akademii Muzycznej w Katowicach na Wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, ze specjalizacją – wokal (klasa Anny Serafińskiej). Muzyczne szlify zdobywała również pod okiem Elżbiety Zapendowskiej. 

Szerszej publiczności po raz pierwszy zaprezentowała się podczas finałów II edycji programu Idol, nieco wcześniej zdobywając pierwsze miejsce w programie Szansa na Sukces, w którego finale zaśpiewała „Dotyk” w duecie z Edytą Górniak.

HMP powstało w 2002 roku z inicjatywy trzech młodych warszawiaków zafascynowanych ciężkim brzmieniem metalowych kapel końca lat 90. Na pierwszych próbach, które odbywały się w salach liceum, do którego uczęszczali, zdobywali swoje pierwsze szlify muzyczne, szybko przechodząc z gry coverów do tworzenia własnego materiału.

Pierwszy koncert, który odbył się w warszawskim klubie Kotły, w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem publiczności. Pierwszy sukces stał się motorem napędowym do rozwoju i pierwszych nagrań własnej twórczości. W 2004 roku do zespołu dołącza Bartek S., dociążając i urozmaicając brzmienie drugą gitarą. Zespół zaczyna regularnie koncertować na terenie całej Polski, zdobywając serca wielu słuchaczy, supportuje takie kapele jak Ametria czy Cowder.

Janek Traczyk jest absolwentem sekcji Piosenki w ZPSM im. F. Chopina przy ulicy Bednarskiej w Warszawie oraz studentem kompozycji na UMFC. Śpiewanie, gra na fortepianie i komponowanie są nie tylko jego największą pasją, ale również rzeczą, z którą wiąże swoją przyszłość. Główne jego zainteresowania kompozytorskie to muzyka współczesna, filmowa oraz pisanie piosenek wszelkiego typu.

Nagrodzony na wielu konkursach - wyróżnienie na Ogólnopolskim Konkursie Recytatorskim we Włocławku 2008, finał konkursu Mufka 2008, 2009, nagroda na konkursie "Pamiętajmy o Osieckiej" 2007, II i III miejsce w festiwalu "Pieśni bez Paszportu" 2008, 2009; I miejsce na festiwalu "Złota Ósemka", I miejsce, nagroda Grand Prix na Ogólnopolskim Festiwalu Piosenki Retro im. Mieczysława Fogga w Warszawie 2009, Szansa na Sukces - finał 2010 i II miejsce w głosowaniu publiczności, I miejsce w odc.
Przeboje Trójki (http://www.youtube.com/watch?v=-bk8CCu5tfk), udział w odcinku wspomnieniowym poświęconym Jarosławowi Kukulskiemu).

pp3

Paul Virage (Paweł Przezwański) - producent muzyczny, reżyser dźwięku, kompozytor, orkiestrator. Współpracował z takimi artystami jak: Kayah, Justyna Steczkowska, Zakopower, Gaba Kulka, Maja Kleszcz & Incarnations, Laboratorium, Ceti, Marek Napiórkowski, Hania Stach, Janek Traczyk, Di Galitzyaner Klezmorim, Big-band Powiatu Ostrowskiego, Three Jazz Soldiers, Mystic.

 

Współzałożyciel grupy Ellet Music Production specjalizującej się w kompozycji, produkcji muzycznej, sound design i orkiestracjach, mającej na swoim koncie kilkadziesiąt zorkiestrowanych koncertów muzyki rozrywkowej o bardzo szerokim wachlarzu stylistycznym oraz współpracę ze znanymi artystami i markami, wśród których znajdziemy Warner, Mercedes-Benz, Lexus, Nike, Zwierciadło, Warka, Orange Warsaw Festival, SPI, TVN, Wirtualna Polska.

 

Założyciel i wieloletni manager Polskiego Instytutu Edukacji Audio – SWAM Institute będącego pionierem w Polsce w zakresie kształcenia inżynierii dźwięku w dziedzinie muzyki rozrywkowej z położeniem szczególnego nacisku na aspekt artystyczny i propagowanie spojrzenia na miks nagrań jako zupełnie osobną gałąź sztuki.

 

Z wytwórnią Crystalic Records współpracuje od roku 2012 w zakresie kompozycji, produkcji muzycznej, miksu nagrań i reżyserii dźwięku.

 

Ukończył Prywatną Szkołę Muzyki Rozrywkowej i Jazzowej I i II stopnia im. Krzysztofa Komedy w Warszawie i Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz fundacji Keimyung Research Foundation. Uczestnik programu „Kolekcje” – priorytet „Zamówienia kompozytorskie” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca w latach 2012-2013 (zamówienie przez fundację For Music) i 2015 (zamówienie przez Filharmonię Kaliską).

 

Jako kompozytor muzyki poważnej współpracował z takimi dyrygentami, jak Zsolt Nagy, Wojciech Michniewski, Adam Klocek, Monika Wolińska oraz wieloma orkiestrami w Polsce, a jego kompozycje i orkiestracje grane były m.in. w Sali kongresowej, Studio S1 im. Witolda Lutosławskiego, Filharmonii Kaliskiej, Częstochowskiej, Filharmonii Sudeckiej, Filharmonii Wrocławskiej. Na szczególną uwagę zasługuje jego koncert fortepianowy Imagine nawiązujący do kultowej piosenki Johna Lennona o tym samym tytule. 

 

 

Pomysł projektu zrodził się latem 2009 roku z inicjatywy Magdaleny Jobko (ex-Monday Rebels) i Maćka Bąka (Letters From Silence, ex-Monday Rebels). Towarzyskie śpiewanie i granie coverów na gitarze akustycznej ewoluowało do zebrania grupy muzyków interpretujących bardziej i mniej znane utwory, nadającej im swoje charakterystyczne brzmienie.

Głębokie, mroczne sprężynowe pogłosy, elektroniczne efekty i klimat muzyczny a la soundtrack do filmu Tarantino, zmieszane z "klasycznym" brzmieniem skrzypiec i wiolonczeli wpłynęły na stworzenie specyficznego, "stardustowego" stylu którego korzenie muzyczne sięgają od bluesa, przez amerykański folk i bluegrass aż po nowoczesne, alternatywne dźwięki.

Acousticity sp. z o.o. sp. k.
Sokołowska 9/19
01-142 Warszawa
NIP: 5272684274
REGON: 146326027
KRS: 0000434074